Szukaj na tym blogu

niedziela, 6 maja 2012

Imperial Dwarfs

W końcu mogę dodać coś do moich krasnoludów- stare Imperial Dwarfs, które w mojej armii będą Longbeardami. Piękne modele, a w dużym oddziale prezentują się jeszcze lepiej, zwłaszcza pomalowane. Mam ich w sumie około 30, oto pierwsza część: Finally I can add something to my dwarf-old Imperial Dwarfs, which in my army will coun as Longbeards. Beautiful models, and a large unit they look even better, especially painted. I have about 30 of them, this is the first part:
Mam nadzieję, że się spodobają;) Hope you like it;)

7 komentarzy:

  1. Te stare wzory figurek mają w sobie "to coś" podoba mi się spójna kolorystyka w dużym oddziale będą wyglądali super. Tarcze są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:) Sam nie mogę się doczekać, aż będę mógł zaprezentować gotowy oddział;]

      Usuń
  2. Ech, łezka się w oku kręci, piękne modele! A mi takimi nie pozwolili grać w sklepie GW, bo nikt z pracowników nie wiedział że to stare modele tej firmy. Paranoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o sklep w Złotych Tarasach? Faktycznie, mam wrażenie że niektórzy średnio znają dzieje firmy, w której pracują i nie są aż tak zakręceni, jak część moich znajomych;) Dobrze jednak, że w końcu otworzyli swój sklep w Polsce, chociaż mogli wybrać lepsze miejsce...

      Usuń
    2. Nie, nie chodzi o sklep w Polsce, mieszkam w Szkocji :) Nawet manager nie znał starych modeli, musieli szukać po katalogach mail ordera bo nie chcieli mi uwierzyć że to faktycznie stare modele GW. Ta historia (rzecz miała miejsce kilka lat temu) ostatecznie zakończyła moją przygodę z GW ;)

      Usuń
  3. Świetne modele :) Podoba mi się malowanie, szczególnie freehandy na tarczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przy tarczach faktycznie było trochę pracy, ale w sumie przyjemnej;)

      Usuń