Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013/ Summary of 2013

W minionym roku pomalowałem wyjątkowo dużo modeli. Niewielka część z nich wzbogaciła moją kolekcję, zdecydowaną większość stanowiły zamówienia. Oto krótkie podsumowanie moich osiągnięć:

Last year I painted the exceptional amount of models. A small part of them has enriched my collection, the vast majority were orders. Here is a brief summary of my achievements:

Historical 28mm:
41 early WW I French Infantry
6 early WW I French Cavalry
20 late WW I German Infantry
20 WW I British Infantry
40 Napoleonic Poles
4 Medieval raubritters

Historical 15mm:
93 17th century Poles
51 17th century Russians
9 17th century Tatars
36 17th century Swedes

Historical 90mm
1 Polish Uhlan officer

Sci-fi:
15 Infinity Nomads
3 Infinity Ariadna
7 Star Wars miniatures

Fantasy:
10 Dwarfs
66 Skaven
10 Empire
50 High Elves

Total: 482 miniatures (292 in28mm, 189 in 15mm and 1 in 90mm)

Nie wszystko udało mi się udokumentować, więc na pewno powyższe wyliczenia nie są w 100% dokładne, ale dają jakieś pojęcie ;) Ten rok zapowiada się równie pracowicie ;)

Not everything I was able to document, so surely the above calculation is not 100% accurate, but it gives some idea;) This year promises to be equally busy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz