Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 listopada 2017

Powrót do początków/ Back to the beginings

Przygodę z wargamingiem zacząłem około 17 lat temu, od zbierania figurek do Władcy Pierścieni. Początkowo tylko kolekcjonowałem i malowałem figurki, ponieważ nie miałem z kim grać. Kilka lat później rozegrałem kilka bitew, lecz szybko przerzuciłem się na Warhammera. Figurki do LotRa w większości sprzedałem i nie myślałem, że kiedykolwiek wrócę do tego systemu. Stało się jednak inaczej...

I started my adventure with wargaming about 17 years ago by collecting the miniatures for The Lord of the Rings Strategy Battle Game by Games Workshop. At first I only collected and painted figures, because I han no one to play with. Few years later I played a few battles, but I quickly turned to Warhammer Fantasy Battle. I sold most of my LotR figures and I didn't think I would ever go back to this system. But it happened otherwise...

Kilka miesięcy temu poczułem wielką nostalgię do tej gry, tym bardziej, że jej akcja rozgrywa się w moim ukochanym świecie fantasy- w Śródziemiu. Odbudowałem więc częściowo swoją kolekcję i pomalowałem niewielką armię Elfów Wysokiego Rodu. Jako że najbardziej pasjonują mnie wydarzenia z I Ery, opisane m. in. w Silmarillionie, chciałem, by moje Elfy pasowały klimatem do tamtej epoki, stąd taki, a nie inny schemat kolorystyczny. Poniżej kilka zdjęć mojej armii oraz przebłyski dwóch starć z Orkami, które zakończyły się, niestety, moją porażką.

A few months ago I felt a great nostalgia for this game, especially since its action takes place in my beloved fantasy world- the Middle-earth. So I rebuilt my collection and painted a small force of high Elves. As I'm most fascinated with the events of the First Age, described in the Silmarillion, I wanted my Elves to fit this period, that's why I choose this colour scheme. Below are some pictures of my army and fragments of two battles with the Orcs, which ended, unfortunately, with my defeat...

Moja armia/ My army:






Pierwsza bitwa/ First battle:










 Druga bitwa/ Second battle:









5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie pomalowane elfy. Orki zresztą też są niczego sobie. Powodzenia w kolejnych potyczkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobają. Makiety ładne (zwłaszcza drzewa), figurki też zrobione lepiej niż dobrze! Potyczka z trolle wygląda bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sądzisz - czy przez fakt kręcenia serialu w świecie LotR, system ma szansę odżyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest taka szansa, jeśli serial będzie dobry. Sam w to, niestety, szczerze wątpię, chociaż mam nadzieję, że zostanę mile zaskoczony ;)

      Usuń
  4. Eh, jak ja bym sobie też w to zagrał ... pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń